Application yang best untuk android

on Monday 14 January 2013

Hampir semua orang pakai android sekarang kan?Kat sini,aku nak share serba sedikit application yang menarik dan bermanfaat yang boleh korang download dekat Play Store..

1) 2x battery -  fungsinya supaya bateri android anda akan tahan lebih lama.
2) Mr Caller free - boleh set untuk buat sms atau call palsu.(boleh jugak untuk kenakan orang,cos kita boleh set nombor sebenar.Contoh: set sms akan masuk dalam masa 2 minit,dekat sms tu akan keluar nama kawan anda n isi sms pun kita boleh type sendiri.So,kawan anda mesti pelik+bingung cos dia tak sms pun dekat anda) ~ Cuma please jangan salah guna aplikasi ni.
3) TubeMate - untuk download lagu dan movie dari youtube.Best giler!
4) Lyrics Finder Free - automatic save lirik ketika dengar lagu,so even kita offline,kita still boleh nyanyi lagu dengan lirik.
5) EN-MS  Dictionary - offline dictionary boleh digunakan bila2 masa.
6) MY Holidays - pemberitahuan untuk public holiday,juga offline.
7) SMS Message Collections - Ada macam2 jenis sms kat situ,sms birthday,raya,good luck n etc.So kalau korang tak ada idea nak wish,senang bila ada application ni.
8) Volume - Up kan volume android korang.
9) RAM Booster - fungsi utamanya adalah membebaskan memory yang tidak digunakan khususnya dari aplikasi yang sepatutnya tidak running di background system.
10) Advanced Task Manager -  aplikasi yang digunakan untuk mematikan (Kill) suatu tugas (Task) tertentu pada Android. Pengguna Android boleh memilih sendiri Task mana yang ingin dimatikan dan Task mana yang ingin dibiarkan berjalan.



       






Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Hanan Glory All Rights Reserved