Antivirus Smartphone paling bagus

on Wednesday 28 August 2013

Rasanya sekarang semua orang menggunakan smartphone kan.Macam aku,aku menggunakan android,so memang selalu lah dok install application kat play store tu.Dah bermacam-macam jenis application pernah cuba,InsyaAllah tau kot beza mana yang elok,dan mana yang baik.

Paling penting yang wajib ada ialah antivirus.Pelbagai jenis antivirus ada di play store tu,baik yang free atau yang berbayar.Di sini,aku nak kongsikan application antivirus smartphone yang paling bagus.

Sebelum ni pernah guna 2 jenis antivirus,tapi tak berapa ok sangat.Phone selalu gak 'hang' dan problem.Tapi lepas guna antivirus smartphone yang paling bagus ni,terus ok..:-) So,kepada semua meh la install TrustGo Security antivirus.Memang bagus antivirus nie.Kalau kita install application lain,dan application tersebut tak secure,antivirus TrustGo Security nie akan bagi isyarat.So,kita uninstall la balik application tu.

Punca datang nya virus selain kita surf internet ialah daripada application yang kita download daripada play store juga.So,memang bagus lah TrustGo Security nie sebab dapat detect yang mana application yang tak elok.Baru lah smartphone kita lancar dan tak 'hang' lagi.
So,sila lah download antivirus smartphone yang paling bagus ini ye.Free jer pun,tapi memang servis 5 star!
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Hanan Glory All Rights Reserved